נחשף: סוד ההצלחה של מנהל המחוז החרדי החדש

    יוסי צלניקר 2 Comment on נחשף: סוד ההצלחה של מנהל המחוז החרדי החדש

    לאיציק זהבי מספר אנשים איתם הוא מתייעץ כיצד להתנהג עם מנהלי המוסדות, ובאיזה דרך לפעול, התייעצויות אלו נעשות עוד מיומו הראשון בתפקיד

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסאגה סביב שיתוף הפעולה עם מנהל המחוז החרדי מר איציק זהבי כבר נכתבה לא פעם. לעיתים אלו הסמינרים והת"ת שמחרימים כביכול, ופעם אלו מנהיגי הציבור החרדי שמלינים סביב התערבותו של המחוז בחינוך החרדי.

    אלא שככל שחלפו הימים כך גם החרמות והדיבורים על אי שיתוף פעולה התהפכו וזהבי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהנוף של מוסדות החינוך ברחבי הארץ, ואף לאחרונה סייע באפלית מוסדות החינוך החרדי באלעד ומודיעין עלית.

    מבדיקת אתר 'קול חי' עולה כי לאיציק זהבי מספר אנשים איתם הוא מתייעץ כיצד להתנהג עם מנהלי המוסדות, ובאיזה דרך לפעול, התייעצויות אלו נעשות עוד מיומו הראשון בתפקיד. לאתר 'קול חי' נודע כי ראש ישיבת 'אור ישראל' הגר"י רוזן שמשמש חבר וועדת הרבניים לענייני חינוך, הוא אישיות שמוערכת מאוד על ידי זהבי המרבה להיוועץ עמו על אופן ההתנהלות בנושאים רגישים.

    בתוך כך, הבוקר דווח ברשתות התקשורת כי צעירים משולי המחנה הפיצו חוברת בה הם תוקפים את המוסדות החרדים שמשתפים פעולה עם המחוז החרדי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הסיום בכתבה הוא או מטופש או מרושע.
      לא מושלי… ולא צעירים… יש התערבות בוטה שצריך לעצור אותה, כמו שכתב הרב קסלר במכתב והדברים ידועים למי שנמצא בעניינים, והכל מודים בזה, הויכוח לא בנוקדה זו כלל, וברור.

    2. 1

      עכשיו מובן למה שמעוני עדיף